بهترین خراطین اصل در ایران

میکس روغن خراطین اصل و زالو ، ترکیب ویژه با اثرگذاری بیشتر

بهترین خراطین اصل در ایران

میکس روغن خراطین اصل و زالو ، ترکیب ویژه با اثرگذاری بیشتر

ما با ایجاد میکس روغن خراطین و زالو ، ترکیب ویژه با اثرگذاری بیشتر سعی در بهبود و افزایش کیفیت روغن جهت نتیجه دهی بیشتر و بهتر و سریعتر در روند درمان مانند بزرگ کردن آلت جنسی مردانه یا بزرگ کردن سینه بزرگ کردن باسن ، حجم دادن به لب و گونه داشته ایم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

 

روغن خراطین بالینسو یک روغن با پایه گیاهی و طبیعی است که از بدن کرم خاکی و هم چنین، مخلوطی از گیاهان مختلف تولید می شود.به دلیل آن که بیشترین و مهم ترین جزء تشکیل دهنده روغن خراطین، نوعی کرم خاکی به نام ایزینیا فتیدا است،

این روغن به اسم روغن کرم خاکی سرخ نیز معروف شده است.این محصول   دارای خواص درمانی بسیار زیادی می باشد که امروزه توجه بسیاری از مردم و محققان را به خود جلب کرده است.این روغن یک ماده کاملا طبیعی و بدون هیچ گونه عارضه ای است و تنها از روغن ها و مواد گیاهی و طبیعی در ترکیبات آن استفاده شده است.

  • ماده الانتئین که خاصیت حجم دهنده به اندام ها را به روغن می دهد.
  • پروتئین ها که باعث سفت و قوی تر شدن عضلات می شوند.
  • کلاژن که نوعی پروتیئن رشته ای بسیار مفید برای پوست و بدن می باشد.
  • امگا 3، 9 و 6

استفاده از روغن خراطین اصل و خالص، در تاثیر گذار بودن این روغن، نقش بسیار مهمی دارد، بنابر این، شناخت و خرید روغن خراطین اصل، با نتیجه حاصل از آن ارتباط کاملا مستقیمی دارد. روغن خراطین بالینسو ، با مواد اولیه اصل وارداتی ، زیر نظر طبیبان طب سنتی روغن گیری و تهیه می شود . همانگونه که در منابع اصلی قدیمی نیز ذکر شده است ، خراطین اصل به رنگ قهوه ای میباشد و بوی خاصی دارد .

خواص روغن خراطین اصل چیست؟

روغن خراطین بالینسو یک روغن صد در صد طبیعی و خالص است که خواص زیادی برای بدن دارد.

اصلی ترین و رایج ترین خاصیت این روغن، افزایش حجم و سایز اندام ها است. زنان و مردان زیادی وجود دارند که از سایز برخی از اندام های خود ناراضی هستند و به دنبال راهی طبیعی و ایمن برای افزایش حجم این اندام ها هستند.

این محصول   با دارا بودن ترکیباتی کاملا خالص – طبیعی و اثراتی که روی افزایش سایز اندام های مختلف دارد، خیال شما را از هر گونه عمل جراحی پر ریسک، راحت کرده است.

در واقع اگر روغن های خراطین به طور صحیح و خالصی تهیه شوند، قادرند تاثیرات معجزه آسایی روی اندام های بدن داشته باشند.

در زیر به برخی از مهم ترین خواصی که برای روغن خراطین خالص ذکر شده است، می پردازیم.

  • افزایش سایز اندام های مختلفی چون، لب ها؛ گونه ها، باسن، ران، سینه ها، آلت تناسلی مردان و…
  • رفع گودی ، فرو رفتگی و تیرگی های دور چشم
  • از بین بردن خطوط خنده و اخم و چین و چروک هایی که بر اثر افزایش سن افراد به وجود می آید.
  • فرم دادن و سفت تر کردن سینه ها در خانم ها
  • افزایش حجم و تقویت عضلات مختلف در بدن ورزشکاران و بدنسازان

با خواندن این مطالب ممکن است برای شما سوال پیش بیاید که آیا خاصیت حجم دهندگی و افزایش سایز در همه نقاط بدن مشابه است؟ پاسخ این سوال منفی است.

تاثیر گذاری روغن خراطین بالینسو؛ در اندام هایی از بدن که حاوی بافت های اسفنجی هستند، بسیار بیشتر و قابل توجه خواهد بود. این اندام ها، شامل آلت تناسلی و سینه ها می باشد که عمده بافت های تشکیل دهنده آن ها بافت های اسفنجی هستند.

 

  • ۹۸/۱۰/۲۵
  • خراطین اصل

خراطین اصل

خرید خراطین اصل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی